TERMENII SI CONDITIILE GENERALE DE VANZARE (TCGV)

Articolul 1 – OBIECTUL si DEFINIREA PRINCIPALELOR NOTIUNI UTILIZATE

 

Termenii si conditiile generale de vanzare (denumiti in continuare TCGV) se vor aplica tuturor vanzarilor de bunuri si servicii de catre SC RUXY COM SRL , prin intermediul magazinului virtual www.pavaje-online.ro catre CUMPARATOR.

In acest TCGV, principalii termeni au urmatoarea semnificatie:

„CUMPARATOR”: persoana, firma, companie sau alta entitate juridica care emite o COMANDA.

„VANZATOR”: societate comerciala SC RUXY COM SRL

„BUNURI si SERVICII”: orice proiect la cheia, echipament, material si/sau parte a acestora sau serviciu, inclusiv documentele si serviciile mentionate in COMANDA sau privitoare in alt mod la acestea care urmeaza a fi furnizate de catre VANZATOR CUMPARATORULUI.

„COMANDA”: un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre VANZATOR si CUMPARATOR prin care VANZATORUL este de acord sa livreze BUNURILE si SERVICIILE si CUMPARATORUL este de acord sa primeasca aceste BUNURI si SERVICII si sa faca plata acestora.

„CONTRACT”: o COMANDA confirmata de catre VANZATOR.

„DREPTURI DE PROPRIETATE INTELECTUALA” (denumit in continuare DPI): toate drepturile imateriale cum ar fi know-how, dreptul de autor si drepturi in natura de autor, drepturile de baza de date, drepturi de proiectare, drepturi de model, patente, marci inregistrate si inregistrari ale numelor de domenii pentru oricare din cele de mai sus.

„SPECIFICATII”: toate specificatiile si/sau descrierile BUNURILOR si SERVICIILOR asa cum sunt precizate in comanda.

 

Articolul 2 – DOCUMENTE CONTRACTUALE

Prin lansarea unei comenzi electronice sau telefonice pe site-ul mai sus mentionat, CUMPARATORUL este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care VANZATORUL isi deruleaza operatiunile. Comanda va fi compusa din urmatoarele documente, in ordinea importantei:
1) Comanda (impreuna cu mentiunile clare asupra datelor de livrare si facturare) si conditiile sale specifice
2) Specificatiile Cumparatorului (acolo unde este cazul)
3) prezentul TCGV
Daca VANZATORUL confirma comanda, acest lucru va implica o acceptare completa a termenilor COMENZII. Acceptare comenzii de catre VANZATOR se considera finaizata atunci cand exista o confirmare verbala (telefonica) sau electronica (e-mail) din partea VANZATORULUI catre CUMPARATOR, fara a necesita o confirmare de primire din partea acestuia. VANZATORUL nu considera in nici un moment o comanda neconfirmata ca avand valoarea unui CONTRACT.

Articolul 3 – VALABILIATE
Prezentul CONTRACT intra in vigoare la confirmarea COMENZII de catre VANZATOR. Confirmarea se face telefonic sau electronic (e-mail). Termenii si conditiile generale de vanzare vor sta la baza Contractului astfel incheiat, in completarea acestora fiind Certificatul de Garantie emis de catre VANZATOR sau un furnizor al acestuia.

Articolul 4 – OBLIGATIILOR VANZATORULUI
4.1 VANZATORUL isi va utiliza cunostintele sale profesionale si tehnice pentru a atinge rezultatul stipulat in COMANDA si va livra BUNURILE si Serviciile care indeplinesc cerintele, nevoile si specificatiile CUMPARATORULUI;
4.2 Informatiile prezentate pe site-urile VANZATORULUI, au caracter informativ si pot fi modificate de catre VANZATOR, fara o anuntare prealabila. De asemenea, din considerente legate de spatiu si coerenta structurii informatiei, descrierile produselor pot fi incomplete insa vanzatorul face eforturi de a prezenta informatiile cele mai relevante, pentru ca produsul sa fie utilizat in parametrii pentru care a fost achizitionat;
4.3 Comunicarea cu magazinul – se poate face prin interactiunea cu acesta, postarea opiniilor vizavi de produse sau comunicarea prin adresele mentionate la rubrica „contact”. Vor fi excluse din site sau ignorate, pareri sau adresari ce contin injurii sau un limbaj neadecvat. VANZATORUL are libertatea de a gestiona informatiile primate, fara a fi nevoit sa aduca justificari pentru aceasta.

Articolul 5 – CESIONAREA SI SUBCONTRACTAREA

VANZATORUL poate cesiona si/sau sucontracta o terta parte pentru servicii ce tin de onorarea comenzii, cu informarea CUMPARATORULUI, nefiind necesar acordul acestuia. VANZATORUL va fi intotdeauna responsabil fata de CUMPARATOR pentru toate obligatiile contractuale.

Articolul 6 – DREPTUL DE PROPRIETATE INTELECTUALA SI INDUSTRIALA (DPI)
6.1 SC RUXY COM SRL este unic proprietar al tuturor drepturilor referitoare la site şi la conţinutul acestuia. Site-ul şi conţinutul acestuia includ secrete comerciale şi drepturi de proprietate intelectuală protejate de legile naţionale şi acordurile internaţionale cu privire la protejarea dreptului de autor şi a drepturilor conexe. Toate drepturile de proprietate, inclusiv cea intelectuală, asupra Site-ului şi a conţinutului sau vor rămâne în posesia VANZATORULUI a afiliaţilor săi sau a reprezentanţilor autorizaţi ai conţinutului site-ului, după caz. Toate drepturile nemodificate de acest acord sau de SC RUXY COM SRL sunt rezervate.

Articolul 7 – CONFIDENTIABILITATE – PUBLICITATE
7.1 Toate planurile, documentele si informatiile de orice natura furnizate de catre CUMPARATOR VANZATORULUI, incluzand fara a limita comanda, vor ramane in proprietatea VANZATORULUI. Ele pot fi utilizate numai pentru executarea contractului si pot fi facute cunoscute numai cu consimtamantul scris la VANZATORULUI si dupa obtinerea unui angajament de confidentiabilitate din partea celui care le primeste.
7.2 Nici o declaratie publica, promovare, comunicat de presa sau orice alt mod de dezvaluire catre terte parti nu va fi facuta de CUMPARATOR cu privire la comanda fara consimtamantul prealabil scris al VANZATORULUI.
7.3 SC RUXY COM SRL is rezerva dreptul de a trimite materiale promotionale utilizatorilor care comanda de pe www.pavaje-online.ro sau care s-au inscris la sectiunea newsletter de pe site.

Articolul 8 – TERMENE PENALITATI
8.1 In cazul in care nu pot fi respectate termenele de livrare si/sau pornire a Comenzii, VANZATORUL este obligat sa anunte CUMPARATORUL de termenul estimat de finalizare a livrarii. Contractului in conformitate cu termenele stabilite.
8.2 In cazul in care CUMPARATORUL intarzie din vina sa plata marfurilor in termenul prevazut in factura emisa de VANZATOR, este obligat la plata unei penalitati de 0,5% pe zi din suma datorata.
8.3 In cazul in care VANZATOR primeste informatii eronate legate de facturarea sau livrarea produselor, se va stabili un nou termen de onorare a comenzii, acesta incadrandu-se in termen de 3 zile lucratoare. 

Articolul 9 – FACTURARE – PLATI

9.1Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in Comanda. Vanzatorul va emite catre Cumparator o factura pentru Bunurile si Serviciile livrate, obligatia Cumparatorului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare

9.2 Dupa confirmarea comenzii de catre unul din consultantii nostrii, acesta va emite clientului contractul si factura proforma pe baza careia acesta va face plata online cu cardul, plata cu ordin de plata sau plata cu depunere de numerar la banca.

            Pentru produsele care nu se afla in stoc dar pentru care se cunoaste un termen exact de productie , plata se va face in doua etape:

  1. pe baza unei facturi de avans clientul va achita 30% din valoarea produselor pentru ca necesarul comenzii sa fie prezent prin plasarea comenzii de catre consultantii nostrii pe planurile de fabricare ale producatorului
  2. restul de 70% din valoarea produselor se achita in momentul in care produsele comandate sunt fabricate si sunt gata de livrare

*in momentul in care plata este inregistrata echipa noastra incepe toate demersurile pentru livrarea marfii

9.3Plata se va face integral in avans inainte de livrarea Bunurilor sau Serviciilor prin metodele de plata regasite la 9.2 in contul Vanzatorului sau la sediu.

9.4In cazul transportului marfii paletizat, paletii reprezinta un bun si vor fi facturati Cumparatorului cu suma de 30 RON + TVA (pret pe bucata).In cazul in care Cumparatorul va restituii paletii la fabrica producatorului in termen de 90 zile pe baza facturii ii se va restituii valoarea paletilor.

Articolul 10 – RISCURI SI RESPONSABILITATI
10.1 Livrare Vanzatorul se obliga sa expedieze Bunurile si Serviciile in termenul specificat in la fiecare Comanda in parte.Vanzatorul va informa Cumparatorul despre intarzierea survenita si va furniza un termen estimat de livrare.
10.2 Transport – Ambalare Vanzatorul se descarca de riscurile si responsabilitatile asociate cu Bunurile si Serviciile in momentul predarii acestora catre societatea de curierat intern cu care Vanzatorul colaboreaza sau catre reprezentantul Cumparatorului. Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoare a Bunurilor si Serviciilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare. Vanzatorul va efectua livrare Bunurilor si Serviciile pe teritoriul Romaniei.
10.3 Servicii la fata locului Vanzatorul poate asigura, la solicitarea expresa a Cumparatorului – servicii constand in descarcarea, instalarea, pornirea si acceptarea livrarii. Aceste servicii vor fi negociate direct intre Vanzator si Cumparator, in ceea ce priveste pretul, conditiile de plata si conditiile de furnizare a acestora.
10.4 Stocuri – Stocurile de produse de pe Pavaje-Online se modifica continuu si intr-un ritm alert. Pentru a avea siguranta ca produsele comandate de dumneavoastra sunt in stocul nostru va rugam sa confirmati disponibilitatea produselor telefonic inainte de a plasa o comanda 

Articolul 11 – ACCEPTARE
Acceptarea va fi facuta atunci cand Bunurile si Serviciile sunt conforme cu caracteristicile tehnice mentionate in Comanda. In cazul in care Cumparatorul descopera ca Produsele livrate sau Serviciile furnizate nu sunt conforme specificatiilor tehnice este obligat sa anunte Vanzatorul telefonic si sa precizeze neconformitatiile in CMR, inainte de descarcare.

Articolul 12 – MARFURI EXCEDENTARE
Orice marfuri livrate in exces fata de cantitatea prevazuta in Comanda pot fi refuzate de catre Cumparator in termen de 7 zile calendaristice de la livrare

 

Articolul 13 – GARANTII
13.1Pe langa orice alte garantii prevazute de legile aplicabile si detaliate in Certificatul de Garantie emis de catre Vanzator, acestea garanteaza Cumparatorul impotriva oricarei non conformitati care poate afecta intreaga sau o parte a Bunurilor.

 13.2Abaterile de la nuanţă şi structură ale elementelor de pavaj prefabricate de beton sunt inevitabile din cauza utilizării materiilor prime naturale, care sunt supuse variaţiilor naturale. Diferenţele de nuanţă şi structură sunt inevitabile. Acestea nu influenţează în nici un fel utilitatea şi calitatea produselor noastre din beton şi nu se iau în considerare reclamaţiile cu privire la acestea!

13.3 Eflorescenţele apar din cauza durităţii apei precum şi a fillerului de calcar din cimentul utilizat, care se depun pe suprafaţa betonului după evaporarea apei. Diferenţele de culoare şi eflorescenţele nu pot reprezenta un motiv pentru reclamaţii.

13.4 Fisurarea muchiilor; ele nu reprezintă un defect al produsului, ci un defect al fundaţiei, respectiv al modului de montaj. Lăţimea rosturilor se stabileşte în funcţie de sistemul de pavaj şi în conformitate cu prescripţiile producătorului.Fisurarea muchiilor nu pot reprezenta un motiv pentru reclamatii.

13.5 In cazuri izolate pot apărea microfisuri. Acestea sunt rar vizibile cu ochiul liber pe produsele uscate, dar sunt puse în evidenţă când acestea sunt umede. Microfisurile nu limitează utilizabilitatea produsului si nu reprezinta obiectul unei reclamatii.

13.6Marfa trebuie verificată la livrare şi înainte de a fi montată. Dacă se constată deficienţe de calitate acestea se vor reclama înainte de montaj, in termen de 24h. La reclamaţiile întemeiate materialele vor fi înlocuite iar costurile suportate exclusiv de Semmelrock. La reclamaţiile nefondate, cantităţile suplimentare vor fi suportate pe cheltuiala clientului.

13.7 Cumparatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a returna produsele achizitionate fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta decat costurile livrarii produselor inapoi in fabrica producatorului conform O.U.G. 34/2014

Articolul 14 – CONCURSURI SI REDUCERI
Angajatii SC RUXY COM SRL precum si familiile acestora nu pot participa la nici un concurs organizat pe site-ul www.pavaje-online.ro sau pe orice alt site detinut de catre SC PAVAJE-ONLINE SRL.
Prin acceptul de participare la orice concurs pe www.pavaje-online.ro va dati acceptul sa primiti si pe viitor oferte speciale si alte emailuri de informare de la www.pavaje-online.ro sau de la orice alt site detinut de SC PAVAJE-ONLINE SRL.
Voucherele oferite clientilor nu pot fi aplicate in cazul in care produsele ce doresc sa fie achizitionate fac parte deja dintr-o promotie, se afla la discount sau beneficiaza de alte reduceri de preturi.

 

Articolul 15 – TRANSFERUL PROPRIETATII

15.1 Perioada de livrare este comunicata de consultantii nostrii pentru fiecare comanda in parte.

15.2 Recepţia produselor se va face de către client în locaţiile determinate sau, după caz, la fabrica societăţii, ocazie cu care se va semna avizul de expediţie și CMR prin care se confirmă recepţia. În cazul produselor deteriorate, cu excepţia defecţiunilor apărute ca urmare a şocurilor mecanice ori a nerespectării instrucţiunilor de manipulare/descărcare imputabile clientului, în urma încheierii unui proces verbal, societatea va proceda la înlocuirea produselor necorespunzătoare şi/sau la completarea lipsurilor cantitative în termen de 15 zile calendaristice de la constatare. Pentru produsele achizitionate din import societatea își rezervă dreptul să comunice termenul punctual.

 

Procesele verbale de constatare a diferenţelor în plus sau în minus, sau de constatare a unor deficienţe de ordin calitativ, vor fi recunoscute de societate dacă vor fi comunicate în scris, în termen de 24 de ore de la livrare.

 

Acest termen este socotit termen de decădere, iar în cazul necomunicării deficienţelor constatate înăuntrul său, se va socoti că produsele au fost primite în bună stare.

 

Refuzul unor produse nu îl scuteşte pe client de obligaţia de a plăti produsele pe care nu le refuză. La momentul recepției produselor, clientul are obligația ca pentru fiecare livrare în parte, să semneze avizul de expediţie și CMR cu semnătură în clar și ștampilă. În cazul în care nu există ștampilă la locul de descărcare, se vor completa în CMR și aviz datele de identificare ale persoanei care a recepționat marfa (nume și prenume în clar, serie, nr. CI și CNP).

 

În cazul în care livrarea produselor se efectuează eşalonat defecţiunile constatate la un lot de produse nu vor afecta continuitatea livrării celorlalte loturi, în condiţiile în care defecţiunile constatate şi aduse la cunoștință societăţii sunt remediate în termenii stabiliţi. În cazul deteriorării produselor cauzate de transport, marfa nu se descarcă din camion decât după ce sunt făcute poze cu marfa în camion și se întocmește procesul verbal de constatare între client și transportator.

 

Timpii de aşteptare şi prestaţiile executate de către camioane în locaţia de descărcare, care depăşesc două ore per vehicul, vor fi compensate de către client societăţii  în conformitate cu costurile prevăzute în condiţiile noastre pentru transportul de mărfuri. În plus, clientul va suporta, chiar şi în cazul unui preţ franco pe şantier, orice cheltuieli suplimentare rezultate:

– cheltuieli suplimentare în cazul accesului necorespunzător pe şantier;

– cheltuieli suplimentare în cazul neidentificării exacte a şantierului, imposibilităţii de utilizare a căii de acces auto, taxa de utilizare a drumurilor, taxe suplimentare pentru utilizarea excesivă a drumurilor sau limitări de greutate.

Proprietatea asupra Bunurilor si Serviciilor va fi transferate la momentul efectuarii platii din partea Cumparatorului in locatia indicata in comanda (intelegand prin livrare – semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factura fiscala in cazul livrarilor efectuate de personalul Vanzatorului).

 

In cazul livrarii prin curier, aceste nu este autorizat de catre Vanzator sa permita Cumparatorului deschiderea coletelor inainte de semnare de livrare, ci doar ulterior semnarii de livrare si achitarii eventualei contravalori a acestora. Vanzatorul nu poate fi facut responsabil de continutul coletelor expediate decat daca exista in document incheiat de catre Cumparator si reprezentantul curierului care a efectuat livrarea.

 

Articolul 16 – RASPUNDERE
16.1 Vanzatorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumparatorul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre Vanzator a oricarei din obligatiile sale conform Comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea Bunurilor si Serviciilor dupa livrare si in special pentru pierderea produselor.
16.2 Vanzatorul va fi raspunzator in cazul in care sub-contractantii si/sau partenerii sai de orice fel implicati in executarea Comenzii nu indeplinesc oricare din obligatiile contractuale.

 

Articolul 17 – INCALCARE – TERMINARE
17.1 Daca vanzatorul nu executa obligatiile sale, inclusiv in perioada de garantie, Cumparatorul va notifica Vanzatorul asupra acestei neindepliniri. Un plan de actiune va fi validat intre Parti in termen de 3 zile de la notificare.
17.2 Cumparatorul poate sa anuleze o Comanda prin telefonic inainte ca aceasta sa fi fost livrata. In caz contrar, comanda va face obiectul returnarii bunurilor, mentionat pe site-urile Vanzatorului

 

Articolul 18 – FORTA MAJORA
18.1 Nici una dintre părţile contractante nu răspunde de neexecutarea la termen sau/şi de executarea în mod necorespunzător – total sau parţial – a oricărei obligaţii care îi revine în baza prezentului contract, dacă neexecutarea sau executarea necorespunzătoare a obligaţiei respective a fost cauzată de forţa majoră, aşa cum este definită de lege.
18.2 Partea care invocă forţa majoră este obligată să notifice celeilalte părţi, în termen de 3 zile, producerea evenimentului şi să ia toate măsurile posibile în vederea limitării consecinţelor lui.
18.3 Dacă în termen de 30 zile de la producere, evenimentul respectiv nu încetează, părţile au dreptul să-şi notifice încetarea de plin drept a prezentului contract fără ca vreuna dintre ele să pretindă daune interese.

 

Articolul 19 – LEGEA APLICABILA – JURISDICTIA
Prezentul contract este supus legii romane. Orice litigii nascute din interpretarea si executarea acestui contract se vor solutiona pe cale amiabila, iar in cazul in care nu se ajunge la un acord pe aceasta cale se va apela la instantele judecatoresti competente de la sediu Vanzatorului.

 

Articolul 20 – PREVEDERI DIVERSE
Daca una sau mai multe prevederi ale prezentelor TCGV sunt in conflict cu oricare cerinta legal aplicabila, numite prevederi nu vor fi aplicate si Partile de vor stradui impreuna sa convina asupra unor noi prevederi care sa respecte spiritul prevederilor initiale. Partile in contract vor fi considerate cantractanti independenti si nici uneia din parti nu i se acorda dreptul sau autoritatea de a asuma sau crea orice obligatie pe seama sau in dauna celeilalte. Termenii si conditiile din acest contract inlocuiesc alte intelegeri anterioare scrise sau verbale, dintre Partile amintite, referitoare la subiectul prezentului Contract si nu pot fi modificate sau schimbate decat prin intelegere scrisa semnata de ambele parti.

 

 

 

 

 

 

GARANTIE

Toate produsele ce se comercializeaza pe siteul www.pavaje-online.ro au garantia oferita de producatorul respectivului produs.

Garantia unui produs este valabila atata timp cat produsul nu a fost deteriorat cu obiecte contondente.

Orice produs trebuie returnat inapoi avand in cutie toate accesoriile cu care a fost expediat de pavaje-online.ro.

Echipa pavaje-online.ro va asigura in implicarea totala pentru a rezolva eventualele probleme aparute la anumite produse din cauze necunoscute sau care nu depind de noi.

Pentru orice detalii sau nelamuriri va stam la dispozitie pe adresele de mail afisate pe website precum si la telefon. 

 

 

 

Politica de confidentialitate

 

  1. Politica de utilizare cookie-uri

 

Această politică se referă la cookie-urile și la tehnologiile similare folosite, după caz, în website-urile și aplicațiile operate SC RUXY COM SRL

 

Cookie-urile sunt folosite pentru următoarele scopuri:

  • de funcționare a site-ului,
  • de analiză a comportamentului vizitatorilor site-ului,
  • pentru publicitate.

 

Această politică se completează cu politica PAVAJE-ONLINE cu privire la protecția datelor personale în general pe care o puteți găsi aici și cu Termenii și Condițiile site-ului pe care le puteți găsi aici, pe care vă încurajăm să le citiți, acestea incluzând informații suplimentare utile, inclusiv cu privire la responsabilul PAVAJE-ONLINE pentru protecția datelor personale, toate scopurile prelucrărilor de date de către PAVAJE-ONLINE, drepturile dumneavoastră, precum și excepțiile și limitele acestora etc.

 

Protecția corespunzătoare a datelor cu caracter personal este un obiectiv important pentru PAVAJE-ONLINE. Dorința noastră este să fim cât mai clari și transparenți cu privire la abordarea PAVAJE-ONLINE în materie. Pentru orice întrebare, vă rugăm să ne contactați la contact@pavaje-online.ro

 

  1. Ce sunt cookie-urile?

Cookie-ul este un fișier de mici dimensiuni, format din litere și numere, care va fi stocat pe computerul, terminalul mobil sau alte echipamente ale unui utilizator de pe care se accesează internetul. Cookie-ul este instalat prin solicitarea emisă de către terminalul utilizatorului către un server PAVAJE-ONLINE sau către un server al unei terțe părți.

 

  1. La ce sunt folosite cookie-urile?

Aceste fișiere fac posibilă în principal recunoașterea terminalului utilizatorului și prezentarea conținutului într-un mod relevant, adaptat preferințelor utilizatorului.

Cookie-urile asigură utilizatorilor o experiență plăcută de navigare și susțin eforturile PAVAJE-ONLINE pentru a oferi servicii mai adaptate utilizatorilor, ex: – preferințele în materie de confidențialitate online, coșul de cumpărături sau publicitate relevantă. De asemenea, sunt utilizate în pregătirea unor statistici anonime agregate care ne ajută să înțelegem cum un utilizator beneficiază de paginile noastre de internet, permițându-ne îmbunătățirea structurii și conținutului lor, fără a permite identificarea personală a utilizatorului.

 

  1. Ce cookie-uri folosim?

Folosim două tipuri de cookie-uri: per sesiune și fixe. Cookie-urile per sesiune sunt fișiere temporare ce rămân în terminalul utilizatorului până la terminarea sesiunii sau închiderea aplicației. Cookie-urile fixe rămân pe terminalul utilizatorului pe o perioadă determinată de parametrii cookie-ului sau până sunt șterse manual de utilizator.

 

  1. Cum sunt folosite cookie-urile de către website-ul www.Pavaje-online.ro?

O vizită pe acest site poate plasa următoarele tipuri de cookie-uri:

  • cookie-uri strict necesare pentru funcționarea site-ului
  • cookie-uri de analiză
  • cookie-uri pentru publicitate

 

Cookie-urile și/sau tehnologiile similare strict necesare sunt esențiale pentru buna funcționare a site-ului, fiind setate pe dispozitivul dumneavoastră la accesarea site-ului sau în urma acțiunilor efectuate în site, după caz. Puteți seta browser-ul dumneavoastră pentru a bloca cookie-urile, însă în acest caz anumite secțiuni ale site-ului nu vor funcționa corect.

Celelalte categorii de cookie-uri au rolul indicat la sectiunea 11.

 

  1. Conțin cookie-urile sau tehnologiile similare date personale?

Cookie-urile sau tehnologiile similare în sine nu solicită informații cu caracter personal pentru a putea fi utilizate și, în multe cazuri, nici nu identifică personal utilizatorii de internet. Există însă situații când datele personale pot fi colectate prin utilizarea cookie-urilor pentru a facilita anumite funcționalități pentru utilizator sau pentru a oferi utilizatorului o experiență mai adaptată preferințelor sale. Astfel de date sunt criptate într-un mod care face imposibil accesul persoanelor neautorizate la ele.

 

Ce sunt tehnologiile similare?

Există alte tehnologii care pot fi utilizate în aceleași scopuri precum cookie-urile.

PAVAJE-ONLINE utilizează ca tehnologie similară Local Storage.

 

  1. Blocare cookie-uri

În cazul în care doriți sa blocați cookie-urile, unele funcționalități ale site‑ului vor fi oprite, iar acest lucru poate genera anumite disfuncționalități sau erori în folosirea site-ului nostru. De exemplu, blocarea cookie-urilor vă poate împiedica să:

  • cumpărați online
  • vă autentificați în contul dumneavoastră

 

În cazul în care ești de acord cu aceste limitări și dorești să blochezi cookie-urile, urmează instrucțiunile de mai jos:

Cele mai multe browsere sunt setate implicit să accepte cookie-uri, dar aveți posibilitatea să modificați setările pentru a bloca unele sau toate cookie-urile.

 

  1. Administrarea preferințelor cu privire la plasarea de cookie-uri

În general, o aplicație folosită pentru accesarea paginilor web permite salvarea cookie-urilor și/sau a tehnologiilor similare pe terminal în mod implicit. Acestea sunt stocate pe perioade descrise în tabelul de la sectiunea 11 de mai jos. Aceste setări pot fi schimbate în așa fel încât administrarea automată a cookie-urilor să fie blocată de browser-ul web sau utilizatorul să fie informat de fiecare dată când cookie-uri sunt trimise către terminalul său.

 

Informații detaliate despre posibilitățile și modurile de administrare a cookie-urilor pot fi găsite în zona de setări a aplicației (browser-ului web). Limitarea folosirii cookie-urilor poate afecta anumite funcționalități ale website-ului.

 

  1. De ce sunt cookie-urile și/sau tehnologiile similare importante pentru Internet?

Cookie-urile și/sau tehnologiile similare reprezintă un punct central al funcționării eficiente a Internetului, ajutând la generarea unei experiențe de navigare prietenoase și adaptate preferințelor și intereselor fiecărui utilizator.

 

Refuzarea sau dezactivarea cookie-urilor poate face unele site-uri sau părți ale site-urilor imposibil de folosit.

Dezactivarea cookie-urilor nu înseamnă că nu veți mai primi, cu respectarea legislației, publicitate online – ci doar că aceasta nu va mai putea ține cont de preferințele și interesele dvs., evidențiate prin comportamentul de navigare.

 

Exemple de întrebuințări importante ale cookie-urilor (care nu necesită autentificarea unui utilizator prin intermediul unui cont):

  • Conținut și servicii adaptate preferințelor utilizatorului – categorii de produse și servicii.
  • Oferte adaptate intereselor utilizatorilor
  • Reținerea parolelor
  • Reținerea filtrelor de protecție a copiilor privind conținutul pe Internet (opțiuni family mode, funcții de safe search).
  • Limitarea frecvenței de difuzare a reclamelor – limitarea numărului de afișări a unei reclame pentru un anumit utilizator pe un site.
  • Furnizarea de publicitate relevantă pentru utilizator.
  • Măsurarea, optimizarea și adaptarea caracteristicilor de analiză – cum ar fi confirmarea unui anumit nivel de trafic pe un website, ce tip de conținut este vizualizat și modul cum un utilizator ajunge pe un website (ex: prin motoare de căutare, direct, din alte website-uri etc.). Website-urile derulează aceste analize privitoare la utilizarea lor pentru a-și îmbunătăți serviciile în beneficiul utilizatorilor.

 

  1. Securitate și aspecte legate de confidențialitate

În general browserele au integrate setări de confidențialitate care furnizează diferite niveluri de acceptare a cookie-urilor, perioada de valabilitate și ștergere automată după ce utilizatorul a vizitat un anumit site.

Alte aspecte de securitate legate de cookie-uri:

  • Particularizarea setărilor browserului în ceea ce privește cookie-urile pentru a reflecta un nivel confortabil pentru dumneavoastră al securității utilizării cookie-urilor.
  • Dacă sunteți singura persoană care utilizează computerul, puteți seta, dacă doriți, termene lungi de expirare pentru stocarea istoricului de navigare și a datelor personale de acces.
  • Dacă împărțiți accesul la calculator, puteți lua în considerare setarea browserului pentru a șterge datele individuale de navigare de fiecare dată când închideți browserul. Aceasta este o variantă de a accesa site-urile care plasează cookie-uri și de a șterge orice informație de vizitare la închiderea sesiunii de navigare.

 

  1. Linkuri și informații suplimentare utile

Dacă doriți să aflați mai multe informații despre cookie-uri și la ce sunt utilizate, recomandăm următoarele linkuri:

Microsoft Cookies guide

All About Cookies

http://www.youronlinechoices.com/ro/

 

Tabelul de mai jos descrie fiecare cookie utilizat pe website, inclusiv rolul acestuia. Nu vom utiliza aceste cookie-uri în alte moduri decât cele indicate în prezenta Politică de cookie-uri.

 

Denumire cookie

Categorie

Tip

Scop

Strict necesar

Durata

Cine accesează cookie

VOXKLP

Funcționalitate

permanent

 

Nu

 

PAVAJE-ONLINE

_ZB_ADMIN_LAST_URL_

Funcționalitate

Sesiune

 

Nu

 

PAVAJE-ONLINE

_ZB_STATIC_DR_

currentSessionTimeVisit

Funcționalitate

Sesiune

 

Nu

 

PAVAJE-ONLINE

_ZB_STATIC_DR_

firstTimeVisit

Funcționalitate

Sesiune

 

Nu

 

PAVAJE-ONLINE

_ZB_STATIC_DR_

widgetsUpdateTime

Funcționalitate

Sesiune

 

Nu

 

PAVAJE-ONLINE

_ZB_STATS_IMPRESSION

.a88b9e8d

Funcționalitate

permanent

 

Nu

 

PAVAJE-ONLINE

_ZB_STATS_IMPRESSION

_FREEMIUM_

Funcționalitate

permanent

 

Nu

 

PAVAJE-ONLINE

_ZB_STATS_VISIT

Funcționalitate

Sesiune

 

Nu

 

PAVAJE-ONLINE

__cfduid

Funcționalitate

permanent

 

Nu

 

PAVAJE-ONLINE

__ra

Funcționalitate

permanent

 

Nu

 

PAVAJE-ONLINE

__ralv

Funcționalitate

permanent

 

Nu

 

PAVAJE-ONLINE

_ga

Funcționalitate

permanent

 

Nu

 

PAVAJE-ONLINE

_gid

Funcționalitate

permanent

 

Nu

 

PAVAJE-ONLINE

mktz_client

Funcționalitate

permanent

 

Da

 

PAVAJE-ONLINE

mktz_sess

Funcționalitate

permanent

 

Da

 

PAVAJE-ONLINE

popup_info

Funcționalitate

permanent

 

Da

 

PAVAJE-ONLINE

sid_customer_d6ea4

Funcționalitate

permanent

 

Da

 

PAVAJE-ONLINE

 

 

 

 

 

 

 

PAVAJE-ONLINE folosește serviciile următoarelor terțe părți în scopul oferirii de funcționalități, pentru analiză și pentru publicitate. Este posibil ca aceste terțe părți să seteze și să folosească cookie-uri și/sau tehnologii similare pe website-urile și în aplicațiile operate de PAVAJE-ONLINE, precum și pe website-uri și în aplicații altele decât cele operate de PAVAJE-ONLINE.

 

Pentru mai multe detalii, consultați politicile de protecție a datelor precum și ghidurile de administrare a preferințelor utilizatorilor și posibilitățile de dezactivare oferite de companiile care gestionează aceste servicii, după caz.

 

Google Analytics

Categorie: Analiză

Scop: Web analytics

Politici: https://www.google.com/analytics/terms/gb.htmlhttps://support.google.com/analytics/answer/6004245

 

Google AdWords

Categorie: Publicitate

Scop: Remarketing

Politici: https://policies.google.com/privacyhttps://policies.google.com/technologies/ads

 

Facebook

Categorie: Publicitate

Scop: Remarketing

Politici: https://www.facebook.com/privacy/explanation

Close Recently Viewed
Close
Close
Categorii