Livrare

Servicii de transport

Pentru a asigura transportul produselor comercializate in toata tara indiferent de cantitate si zona de livrare, Pavaje Online precum si furnizorii nostrii colaboreaza cu transportatori autorizati care de-a lungul colaborarii au dat dovada de exprerienta si profesionalism in transportul marfurilor grele, precum si cu camioane contractate prin Bursa de Transport.

Totodata puteti opta si pentru transportul marfii cu compania PALLEX, care transporta si descarca paletizat in toata tara.

Pret transport:

Pretul transportului variaza in functie de mijlocul de transport ales ( cu sau fara descarcare ), de distanta de la fabrica producatorului pana la destinatie si de greutatea marfii.

Un pret aproximativ ar fi de 5-6 lei/ km pentru distantele mai mari de 150 km.

Pentru a stabili un pret exact in functie de cerintele fiecarui client nu ezitati sa ne contactati.

 

Mijloace de transport:

Autoutilitare – maxim 1,2 t , necesita descarcare proprie

Camionete – pana la 3,5 t , necesita descarcare proprie

Camioane cu macara –  pana la 10 t , asigura descarcarea cu macara, pod hidraulic

TIR – uri – pana la 24 t , necesita descarcare proprie

 

In cazul descarcarii proprii clientul trebuie sa dispuna de mijloace mecanizate de descarcare precum: vola, stivuitor , buldoexcavator, bobcat.

O ultima posibilitate de descarcare ar fi cea manuala in cazul in care sunt putin paleti de pavaj ( maxim 4-5 ), iar clientul dispune de suficienti muncitori pentru  a descarca marfa in maxim 2 ore.

Daca timpul de 2 ore alocat de tranportator este depasit se vor percepe taxe de penalizare.

 

Conditii de transport:

-cale de acces asfaltata, pavata, pietruita

-latimea caii de access a fie de cel putin 4 metri

– loc de stationare care sa permita descarcare in conditii de siguranta si fara a bloca traficul

– sa nu existe fire de curent, crengi sau alte elemente la o inaltime de minim 4 metri

 

Expeditie si transport:

Perioada de livrare este comunicata de consultantii nostrii pentru fiecare comanda in parte.

  • Pentru produsele aflate In stocul furnizorului 1- 3 zile de la finalizarea comenzii
  • Pentru produsele care urmeaza sa se fabrice se va comunica un termen exact din partea furnizorului
  • Pentru produsele din import se va stabili un termen exact

Pavaje-Online.ro va tine va tine permanent legatura cu clientul si cu transportatorul pentru a putea sincroniza cat mai precis descarcarea marfii si livrarea acesteia.

Timpii de aşteptare şi prestaţiile executate de către camioane în locaţia de descărcare, care depăşesc două ore per vehicul, vor fi compensate de către client societăţii  în conformitate cu costurile prevăzute în condiţiile noastre pentru transportul de mărfuri. În plus, clientul va suporta, chiar şi în cazul unui preţ franco pe şantier, orice cheltuieli suplimentare rezultate:

– cheltuieli suplimentare în cazul accesului necorespunzător pe şantier;

– cheltuieli suplimentare în cazul neidentificării exacte a şantierului, imposibilităţii de utilizare a căii de acces auto, taxa de utilizare a drumurilor, taxe suplimentare pentru utilizarea excesivă a drumurilor sau limitări de greutate.

 

Receptia produselor:

 

Recepţia produselor se va face de către client în locaţiile determinate sau, după caz, la fabrica societăţii, ocazie cu care se va semna avizul de expediţie și CMR prin care se confirmă recepţia. În cazul produselor deteriorate, cu excepţia defecţiunilor apărute ca urmare a şocurilor mecanice ori a nerespectării instrucţiunilor de manipulare/descărcare imputabile clientului, în urma încheierii unui proces verbal, societatea va proceda la înlocuirea produselor necorespunzătoare şi/sau la completarea lipsurilor cantitative în termen de 15 zile calendaristice de la constatare. Pentru produsele achizitionate din import societatea își rezervă dreptul să comunice termenul punctual.

Procesele verbale de constatare a diferenţelor în plus sau în minus, sau de constatare a unor deficienţe de ordin calitativ, vor fi recunoscute de societate dacă vor fi comunicate în scris, în termen de 24 de ore de la livrare.

Acest termen este socotit termen de decădere, iar în cazul necomunicării deficienţelor constatate înăuntrul său, se va socoti că produsele au fost primite în bună stare.

Refuzul unor produse nu îl scuteşte pe client de obligaţia de a plăti produsele pe care nu le refuză. La momentul recepției produselor, clientul are obligația ca pentru fiecare livrare în parte, să semneze avizul de expediţie și CMR cu semnătură în clar și ștampilă. În cazul în care nu există ștampilă la locul de descărcare, se vor completa în CMR și aviz datele de identificare ale persoanei care a recepționat marfa (nume și prenume în clar, serie, nr. CI și CNP).

În cazul în care livrarea produselor se efectuează eşalonat defecţiunile constatate la un lot de produse nu vor afecta continuitatea livrării celorlalte loturi, în condiţiile în care defecţiunile constatate şi aduse la cunoștință societăţii sunt remediate în termenii stabiliţi. În cazul deteriorării produselor cauzate de transport, marfa nu se descarcă din camion decât după ce sunt făcute poze cu marfa în camion și se întocmește procesul verbal de constatare între client și transportator.

 

Close Recently Viewed
Close
Close
Categorii